Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Justin Bieber: «Δεν έχω φίλους, δεν εμπιστεύομαι κανέναν»

Justin Bieber: «Δεν έχω φίλους, δεν εμπιστεύομαι κανέναν»Δύσκολη η ζωή των super stars κορίτσια και αυτό επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά και με τον Justin Bieber. Διότι το αγόρι ζει μες στη μοναξιά, παρά τα φώτα της δόξας που έχουν πέσει πάνω του και τις στρατιές των θαυμαστριών που κάνουν το παν για να τον στηρίξουν.
«Το γεγονός ότι είμαι γνωστός σημαίνει ότι έχω πολύ λίγους ανθρώπους δίπλα μου. Το τηλέφωνό μου δεν χτυπά ποτέ. Έχω μόνο τέσσερα άτομα με τα οποία διατηρώ μια επαφή. Απλά δεν εμπιστεύομαι κανέναν και ειλικρινά δεν χρειάζομαι μερικούς φίλους για να με κάνουν να νιώθω ευτυχισμένος», είπε.

justin1.jpg
Τώρα μάλιστα δεν απολαμβάνει ούτε την παρέα της… μαϊμού του, αφού όπως σας έχουμε ξαναγράψει οι αρχές της Γερμανίας την κατάσχεσαν γιατί ο Justin την έφερε στη χώρα κρυφά με το ιδιωτικό του τζετ.
Ούτε καν οι 37 εκατομμύρια followers στο Twitter του κάνουν αίσθηση, αφού όπως λέει οι πραγματικοί φίλοι τον αγαπούν γι’ αυτό που είναι.
justin2.jpg
«Οι φίλοι μου δεν με βλέπουν ως Justin Bieber, αλλά απλά ως Justin», είπε, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θέλει πολλά, πολλά με διάφορους που τον πλησιάζουν μόνο και μόνο γιατί είναι γνωστός.
Πάντως τον τελευταίο καιρό ο Justin δε σταματά να έχει μπλεξίματα. Μια οι καυγάδες με τους γείτονες, μια οι τσαμπουκάδες με τους φωτογράφους, μια οι καθυστερημένες συναυλίες, όλο και κάτι γίνεται και ασχολούνται τα μέσα μαζί του.
justin3.JPG
Εκείνος πάλι αρνείται πεισματικά να απολογηθεί για τη συμπεριφορά του.
justin4.JPG
«Δεν έχω ανάγκη να ασχολούμαι με κάθε δημοσίευμα και κάθε σενάριο που αναφέρεται σε μένα»,είπε, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν πρόκειται ποτέ να δώσει λογαριασμό για ότι κάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου