Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Βαλντές: «Θέλω να φύγω, να ζήσω νέες προκλήσεις»

Βαλντές: «Θέλω να φύγω, να ζήσω νέες προκλήσεις»Έτοιμος να ανοίξει τα φτερά του στην Αγγλία είναι ο Βίκτορ Βαλντές.
Ο τερματοφύλακας τηςΜπαρτσελόνα με δηλώσεις του στο βρετανικό περιοδικό «Four, Four, Two» είπε για πολλοστή φορά πως θέλει να φύγει από τους «μπλαουγκράνα» για να δοκιμάσει και αλλού την τύχη του για να μην παραμείνει στάσιμος.
Ο Βαλντές μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το αγγλικό πρωτάθλημα ενώ όπως είναι ήδη γνωστό πολλοί αγγλικοί σύλλογοι τον έχουν βάλει στο στόχαστρό τους.

«Θέλω να γνωρίσω άλλους πολιτισμούς, να παίξω σε μία άλλη χώρα και να έχω νέες προκλήσεις στην καριέρα μου. Το ίδιο σπουδαίες εμπειρίες με εκείνες που έχω ζήσε στην Μπαρτσελόνα και μου αρέσει εδώ. Έχω μία εκπληκτική καριέρα που μου δίνει τη δυνατότητα να ταξιδέψω όπου θέλω», είπε αρχικά ο Ισπανός τερματοφύλακας και συνέχισε:  «Μου αρέσει το αγγλικό ποδόσφαιρο. Είναι ένας από τους στόχους μου και εκεί υπάρχει μεγάλος σεβασμός από τους φιλάθλους στους ποδοσφαιριστές. Ζουν διαφορετικά το ποδόσφαιρο. Χειροκροτούν ακόμη και για έναν απλό λόγο, κάτι που δεν συμβαίνει στην Ισπανία. Αυτό μου αρέσει». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου